Zmiany w ewidencji gruntów i budynków
Kogo dotyczy Who is affected
Wnioskodawca
Czas realizacji Lead time
Niezwłocznie, do 30 dni.
Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miasta Żory, ul. Aleja Wojska Polskiego 25, IV piętro pok.407, telefon 324348292 i 324349293
Wymagane dokumenty Required Documents
Wniosek – druk do pobrania na stronie internetowej i w biurze obsługi klienta obydwu budynków.
Wymagane załączniki:
- opisy z ksiąg wieczystych w przypadku dokonywania zmian dot. właściciela nieruchomości, numeru księgi wieczystej.
- wykaz zmian gruntowych, mapa ewidencyjna, karta budynków w przypadku zmiany użytków oraz zakładania rejestru budynku lub jego zmiany,
Wymagane załączniki:
- opisy z ksiąg wieczystych w przypadku dokonywania zmian dot. właściciela nieruchomości, numeru księgi wieczystej.
- wykaz zmian gruntowych, mapa ewidencyjna, karta budynków w przypadku zmiany użytków oraz zakładania rejestru budynku lub jego zmiany,
Opłaty Fees
Bez opłaty skarbowej
Tryb odwoławczy Appeal mode
nie dotyczy
Podstawa prawna Legal basis
- art. 22 i 23 ustawy z 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- §45 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- §45 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków