Wypłata odszkodowania - zgłoszenie szkody majątkowej/komunikacyjnej
Kogo dotyczy Who is affected
Osoba starająca się o wypłatę odszkodowania - zgłaszająca szkodę majątkową/komunikacyjną
Czas realizacji
Termin załatwienia sprawy: Organy administracji publicznej obowiązane są do załatwienia sprawy bez zbędnej zwłoki.
Wymagane dokumenty
Wniosek (podanie) powinien zawierać: · imię, nazwisko i adres lub nazwę i adres wnioskodawcy, datę, godzinę oraz miejsce zdarzenia, przedmiot i opis szkody wraz z określeniem przyczyny jej powstania, szacunkową wartość utraconego/uszkodzonego mienia, dane poszkodowanego, informację o powiadomieniu policji/straży pożarnej/pogotowia ratunkowego wraz z numerem notatki, numer konta, na które zostanie przelane przyznane odszkodowanie. Wymagane załączniki: Dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu, prawo jazdy i dowód osobisty kierującego podczas zdarzenia.
Tryb odwoławczy
Bezpośrednio do Ubezpieczyciela.
Uwagi
Wydział merytoryczny: Wydział Infrastruktury Miejskiej - Referat Inżynierii Miejskiej i Transportu