A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Żory
Zarejestruj




 Drukuj

Wypłata odszkodowania - zgłoszenie szkody majątkowej/komunikacyjnej

Kogo dotyczy

Osoba starająca się o wypłatę odszkodowania - zgłaszająca szkodę majątkową/komunikacyjną

Czas realizacji

Termin załatwienia sprawy: Organy administracji publicznej obowiązane są do załatwienia sprawy bez zbędnej zwłoki.

Wymagane dokumenty

Wniosek (podanie) powinien zawierać: · imię, nazwisko i adres lub nazwę i adres wnioskodawcy, datę, godzinę oraz miejsce zdarzenia, przedmiot i opis szkody wraz  z określeniem przyczyny jej powstania, szacunkową wartość utraconego/uszkodzonego mienia, dane poszkodowanego, informację o powiadomieniu policji/straży pożarnej/pogotowia ratunkowego wraz z numerem notatki, numer konta, na które zostanie przelane przyznane odszkodowanie. Wymagane załączniki: Dowód rejestracyjny uszkodzonego pojazdu, prawo jazdy i dowód osobisty kierującego podczas zdarzenia. 

Tryb odwoławczy

Bezpośrednio do Ubezpieczyciela.

Uwagi

Wydział merytoryczny: Wydział Infrastruktury Miejskiej - Referat Inżynierii Miejskiej i Transportu
© 2025 Urząd Miasta Żory
aplikacja: 1.10.003.008, baza: 1.8.6.3
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce