Uzgodnienie dokumentacji projektowej przez zarządcę drogi na podstawie decyzji administracyjnej. The administrator of the road agrees to the project documentation based on an administrative decision.
Kogo dotyczy Who is affected
Czas realizacji
Wymagane dokumenty
Wniosek (podanie) powinien zawierać następujące informacje:
1. Imię i nazwisko oraz adres lub nazwę i siedzibę podmiotu występującego o uzgodnienie dokumentacji projektowej;
2. Nazwa drogi, odcinka drogi, numery działek objętych opracowaniem;
3. Wskazanie podstawy ubiegania się o wydanie uzgodnienia dokumentacji projektowej (oznaczenie numeru decyzji administracyjnej).
Do wniosku dołącza się:
- 2 egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany obiektu lub urządzenia
- dokument stwierdzający udzielenie ewentualnego pełnomocnictwa (oryginalny dokument albo jego urzędowo poświadczony odpis) wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł - dołącza się w przypadku reprezentowania przez pełnomocnika.
Opłaty
n/d
Tryb odwoławczy
Podstawa prawna
Art. 29 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych lub Art. 39 ust. 3a pkt 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych