A+
A-
Wersja kontrastowa
Pomoc

Zmiany w ewidencji gruntów i budynków

Kogo dotyczy Who is affected

Wnioskodawca

Czas realizacji Lead time

Niezwłocznie, do 30 dni. Miejsce załatwienia sprawy: Urząd Miasta Żory, ul. Aleja Wojska Polskiego 25, IV piętro pok.407, telefon 324348292 i 324349293

Wymagane dokumenty Required Documents

Wniosek – druk do pobrania na stronie internetowej i w biurze obsługi klienta obydwu budynków.

Wymagane załączniki:
- opisy z ksiąg wieczystych w przypadku dokonywania zmian dot. właściciela nieruchomości, numeru księgi wieczystej.
- wykaz zmian gruntowych, mapa ewidencyjna, karta budynków w przypadku zmiany użytków oraz zakładania rejestru budynku lub jego zmiany,

Opłaty Fees

Bez opłaty skarbowej

Tryb odwoławczy Appeal mode

nie dotyczy

Podstawa prawna Legal basis

- art. 22 i 23 ustawy z 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- §45 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków
© 2020 Urząd Miasta Żory
aplikacja: 1.9.5.6, baza: 1.5.7
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
Zamknij